
Budeme úprimní: Makeup línia Sereny Williams nebola na našej 2024 bingo karte s celebritnými značkami krásy. Keď Wyn Beauty dorazila do našej centrály pred niekoľkými mesiacmi, boli sme trochu prekvapení a veľmi skeptickí (únava zo značiek celebrít je reálna). Ale začali sme ju používať - sme tu, aby sme urobili prácu - a zistili sme, že sme narazili na makeup jackpot.
Od chvíle, keď Williamsová skončila s tenisom v roku 2022, bola zamestnaná v laboratóriu a zasadačkách - je tiež zakladateľkou značky starostlivosti o telo Will Perform a má vlastnú venture kapitálovú firmu - ale táto makeup línia už bola v príprave, keď vyhrávala grandslamy. Šesť rokov a mnoho preformulovaní neskôr, Wyn Beauty je konečne na pultoch. „Cítim sa, akoby som na tom pracovala celú večnosť,“ hovorí Williamsová. Cesta k produkcii Wyn začala s frázou „aktívna krása“.
„Som aktívna osoba a to neznamená nevyhnutne len vyhrávanie Wimbledonu. Cítim, že som teraz aktívnejšia ako keď som hrávala profesionálny tenis,“ hovorí Williamsová. Nie je možné prísť na parkovisko s plnou červenokobercom glamour, ale Williamsová (ktorá „neodíde z domu bez korektora“) stále chcela vystaviť na obdiv svoju krásu pri vyložení detí do školy, takže sa rozhodla vytvoriť líniu, ktorá by jej umožnila nasadiť makeup vo „významnom čase pre mamy“.
Tým, ktorí s pochopením dvíhajú obočie nad ďalšou celebritnou značkou krásy, Williamsová hovorí, že Wyn je pre každodenných ľudí. „Cítim sa ako každodenný človek. Viem, že to mnoho ľudí šokuje, keď to počujú,“ hovorí Williamsová. „Ale aj z toho, ako sa prezentujem na sociálnych sieťach, si zložím parochňu a urobím si čokoľvek. To je proste, kým som, takže toto je niečo, čo naozaj vyhovuje životom bežných žien.“
Počiatočné uvedenie značky obsahuje zostavu 10 makeupových nevyhnutností, vrátane vodoodolnej tekutej linky na oči, ceruzky na oči, ceruzky na obočie, mascary typu tubing, oleja na pery, dvoch rúžov, multitaskingovej farby na pery a líca, matného korektora a čo považujeme za hrdinský produkt značky: tónovaný opalovací krém.
Tónovaný opalovací krém sa už stal obľúbeným produktom medzi našimi editormi (je to aj obľúbený produkt Williamsovej), čo stačilo na to, aby si značka vyslúžila titul „Aprílový tip na sledovanie“. Čítajte ďalej a zistite, prečo sa Wyn Beauty pripojila k nášmu zoznamu obľúbených značiek krásy celebrít - čo je samo o sebe úspech.